Persbericht: Autodisk en UnameIT bundelen krachten met Private Lease Module

Body

Door de compleet vernieuwde Private Lease Module van UnameIT te koppelen aan de Leaseprijs Manager van AutoDisk bundelen beide partijen de krachten.

Met gezamenlijk al meer dan 50 jaar ervaring in de automotive zetten de bedrijven UnameIT en Autodisk een gezamenlijke stap in de het online aanbieden van Private Lease. Beide bedrijven hebben de missie om online te verbinden, integreren en daarmee processen voor de branche en haar klanten makkelijker te maken.

”In Autodisk hebben wij een volwaardig partner gevonden om onze Private Lease Module te optimaliseren en beheersbaar te houden voor onze klanten”
Pascal den Edel - Product Owner UnameIT

Pascal den Edel (UnameIT): “Met name Private Lease heeft in de laatste jaren een enorme vlucht genomen en vertegenwoordigd een steeds groter aandeel in de verkoop van nieuwe auto’s. Daarmee is de vraag naar een gedegen online calculator voor het configureren van een particuliere en/ of zakelijke leaseauto op de website alleen maar toegenomen. De uitdaging van een goede oplossing zit hem in de voeding en verwerking van relevante voertuigdata in combinatie met actuele leaseprijzen. In Autodisk hebben wij een volwaardig partner gevonden om onze Private Lease Module te optimaliseren en beheersbaar te houden voor onze klanten”.
“Door het koppelen van onze Leaseprice manager aan de Private Lease Module van UnameIT heeft Autodisk er een gewaardeerd partner bij. We zijn erg enthousiast over de frontend solution waarin we het resultaat van de gezamenlijke inspanningen kunnen zien” aldus Kjelt Rieval (Manager front-end AutoDisk).

PL2
”We zijn erg enthousiast over de frontend solution waarin we het resultaat van de gezamenlijke inspanningen kunnen zien”
Kjelt Rieval - Manager front-end AutoDisk

De autobedrijven ontzorgen op het gebied van het continu up-to-date houden van het lease-aanbod, en daarbij ook dynamisch content creëren voor de automotive website, hebben beide bedrijven als doel. De module van AutoDisk neemt het werk uit handen door het aanbod up-to-date aan te bieden én te synchroniseren met de Private Lease module van UnameIT op de website. Hierdoor wordt er veel tijd bespaart voor de autobedrijven en blijft het aanbod op hun website actueel.

“De Private Lease module wordt geïntegreerd in uw eigen website (van UnameIT)” geeft Pascal aan. Marcel Krom (Sales Manager AutoDisk: “Door de integratie met de Leaseprijs manager is het opbouwen van de leaseprijzen matrix en vervolgens het aanmaken van opties, componenten, kleuren, afbeeldingen en teksten, professioneel geregeld en toch zeer eenvoudig”. Deze optimale integratie biedt naast leasemaatschappijen nu ook voor de autobedrijven meer online leads met minder tijdsinspanning.

Pascal

Pascal den Edel

Product Owner

Momenteel wordt de nieuwe Private lease module getest bij enkele klanten van UnameIT. Naar verwachting zal de Private lease module medio mei beschikbaar worden. Zowel AutoDisk als UnameIT kijken er naar uit om klanten te voorzien van deze vernieuwde (private) Lease tool.